Contido principal do artigo

José Alberto Acosta Guzmán
UTESA
República Dominicana
https://orcid.org/0000-0002-5141-4284
Biografía
Vol. 8 Núm. 1 (2015), Monográfico. Actividades turístico-recreativas no espazo rural, Páxinas 1-8
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2015.8.1.1292
Recibido: xul. 20, 2015 Publicado: feb. 2, 2015
##submission.howToCite##

Resumo



O  crecemento do turismo rural na República Dominicana  eminentemente turístico, cuxa especialización no denominado turismo de “sol e praia”  vén sendo ata  este  momento practicamente  no absoluto,  isto expón importantes  desafíos na súa xestión, particularmente na área de márketing. As características desta  tipoloxía  turística e a necesidade de  preservar e conservar  o  medio ambiente no que se desenvolve, condicionan as accións para levar a cabo neste ámbito e esixen unha adecuada   planificación que teña en conta non só os beneficios derivados desta actividade turística , senón tamén os  gastos  que xera. Neste  traballo  de investigación analízanse os factores para considerar á hora de  implementar  accións turísticas no medio ambiente  rural ( Licey –Tamboril) e a necesidade de avaliar os impactos, tanto positivos como negativos, que iso xeraría na zona. Así mesmo, tratáse  o factor comunicación, por entender que o seu  rol  é basicamente o crecemento sostible do turismo rural. Nesta investigación  tratánse cuestións moi importantes para os concelleiros de Licey Almedio e  Tamboril, os cales son lindeiros, fundamentalmente pola estrada denominada DE LA PEÑA e teñen en común un recurso natural de moita importancia e isto represéntao a árbore da Ceiba, o cal ten máis de mil anos, representando o  recurso natural máis antigo das Antillas.


 

 




Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

Cals Güel, J. (1996): “La rentabilidad social de los proyectos turísticos”, en Valdés Peláez, L. y Ruiz Vega, A. V. (coord.): Turismo y promoción de destinos turísticos. Universidad de Oviedo. Servicio de Publicaciones. Gijón, pp. 225-240.

Casanuevas, C.; García del Junco, J y Caro, F. J. (2000): Organización y gestión de empresas turísticas. Pirámide. Madrid.

Casillas, J. C.; Moreno, A. M. y Oviedo, M. A. (1995): “El turismo alternativo como un sistema integrado: consideraciones sobre el caso andaluz”. Estudios turísticos, 125: 53-74.

Comisión Mundial sobre medio Ambiente y Desarrollo. W.C.E.D. (1987): Our commom future. Oxford University Press. Melbourne.

Opaschowski, H. W. (1990): “¿Turismo de masas o turismo a medida? Límites económicos, ecológicos y psicológicos”. Papers de turisme, 4: 68-80.

Reguero Oxinalde, M. del (1994): Ecoturismo. Nuevas formas de turismo en el espacio rural. Bosch Turismo. Barcelona.

Rodríguez – Del Bosque, I.A. (1996): “La comunicación de los servicios turísticos” en Valdés Peláez, L. y Ruiz Vega, A. V. (coord.): Turismo y promoción de destinos turísticos. Universidad de Oviedo. Servicio de Publicaciones. Gijón, pp. 175-202.

Thibal, S. (1983): “Tourisme en espace rural et tourisme de pays en developpement: un même problème de comunication sociale”. Revue de Tourisme, 4: 18-21.

Traverso Cortés, J. (1996): “Comunicación interpretativa: variable clave en el marketing-mix de las empresas de turismo rural”. Estudios Turísticos, 130: 37-50.

Veverka, J.A. (1994b): “Desarrollo del plan interpretativo: visión de conjunto de la estrategia básica de planificación”, en Crosby, A. (dir.): Interpretación ambiental y turismo rural. Centro Europeo de Formación Ambiental y Turística. Madrid, pp. 27-36.