Contido principal do artigo

Yin Li
Doctoranda en URJC
España
https://orcid.org/0000-0002-1710-8275
Biografía
Vol. 15 Núm. 1 (2021), Artículos, Páxinas 151-169
DOI: https://doi.org/10.17979/rotur.2021.15.1.6133
Recibido: mar. 30, 2020 Aceptado: maio 25, 2020 Publicado: feb. 1, 2021
##submission.howToCite##

Resumo

España é un dos principais destinos turísticos do mundo. A súa extensión en costas, así como a variedade e calidade das súas praias provocou que estas se consideren desde hai décadas un dos recursos turísticos máis importantes, atraendo a turistas de todo o mundo cada ano. Con todo, este produto parece ser ignorado polos turistas chineses. É certo que aos chineses non lles gustan as praias? Como atraer a máis turistas chineses aos litorais españois? Estas son cuestións que merece a pena indagar e debater. Como consecuencia diso, baseándonos na análise sobre produtos turísticos ofrecidos por axencias de viaxes chinesas, así como unha enquisa dirixida a turistas chineses, pódese inferir que aos turistas chineses non lles desagrada o turismo de sol e praia, senón que carecen de suficiente información e coñecemento sobre este produto. Consideramos, por tanto, que o turismo de sol e praia español de fronte ao mercado chinés posúe un considerable potencial que hai que desenvolver. O obxectivo deste artigo, resultado da observación e reflexión sobre o particular, é aproveitar de maneira efectiva e adecuada dos recursos de sol e praia de España para atraer a turistas chineses, promovendo o desenvolvemento económico das zonas turísticas que, ademais, é un tema importante para a industria turística española. Neste sentido, facemos unhas propostas prácticas a través da cooperación empresarial, a mellora de instalacións e servizos, e campañas de promoción ben deseñadas para aproveitar os recursos españois de sol e praias e abrilos ao mercado emisor chinés.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Métricas

Cargando métricas ...

Detalles do artigo

Citas

China Tourism Academy y Ctrip (2019). Informe sobre los turistas chinos que viajan a Europa basado en Big Data 2018. (中国游客赴欧洲旅游大数据报告2018). Recuperado de: https://baijiahao.baidu.com/s?id=1626676445495764621&wfr=spider&for=pc

China Tourism Academy (2019). El Informe sobre el desarrollo del Turismo Emisor Chino 2019 (中国出境游发展研究报告 2019). Recuperado de: http://www.199it.com/archives/921618.html

Cánoves Valiente, Gemma; Prat Forga, Josep Mª; y Blanco-Romero, Asunción (2016). Turismo en España, más allá del sol y la playa. Evolución reciente y cambios en los destinos de litoral hacia un turismo cultural. Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, 71, 431-454. Doi: https://doi.org/10.21138/bage.2289.

García Sánchez, Antonio y Alburquerque García, Francisco Javier (2003). El turismo cultural y el de sol y playa: ¿sustitutivos o complementarios? Cuadernos de Turismo, 11, 97-105. Recuperado de: https://revistas.um.es/turismo/article/view/19581

Hou, Juan (2019). Still a Gold Mine: Why the High-Cost Game of Thrones Series is still Profitable? (单集成本一亿的《权力的游戏》为何还是金矿?). China Economic Weekly, 10,100-102. Recuperado de: http://www.cnki.com.cn/Article/CJFDTotal-JJZK201910039.htm

Lojo, Aureli (2016). Turismo chino en España: un análisis del producto turístico, atracciones e itinerarios ofrecidos por agencias de viajes chinas. Cuadernos de Turismo, 37, 511-517. Recuperado de: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=39845353011

Liu, Wenjing (2017). A Study on the Influence of Reality Show on Tourist Behavior Intention and Tourism Destination Image Perception. (真人秀对游客行为意向及旅游目的地形象感知影响研究). (Trabajo de fin de máster). Dongbei University of Finance and Economics. Recuperado de: http://cdmd.cnki.com.cn/Article/CDMD-10173-1018076544.htm

Maurín Álvarez, Manuel (2019). Los recursos turísticos, en Fernández Cuesta, Gaspar (Dir.) Atlas de Geografía Humana de España (pp.65-76). Ediciones Paraninfo, Madrid.

Mabrian Technologies (2018). Spain detaches itself from sun and beach tourism. Recuperado de: https://mabrian.com/blog/spain-stands-out-from-sun-and-beach-tourism/

Mabrian Technologies (2019). The Canary Islands affected by Turkish Competitiveness in the German market. Recuperado de: https://mabrian.com/blog/the-canary-islands-the-main-victims-of-turkish-competitiveness/

Ministry of culture and tourism of the people’s republic of china. Informe anual del mercado turístico (2013-2018). Recuperado de: http://zwgk.mct.gov.cn/?classInfoId=360

Page, David (1 de febrero de 2019). España pierde casi 800.000 turistas británicos y alemanes tras cinco años de boom. El independiente. Recuperado de: https://www.elindependiente.com/economia/2019/02/01/espana-pierde-casi-800-000-turistas-britanicos-alemanes-tras-cinco-anos-boom/

Richards, Greg (1996): Cultural Tourism in Europe. CABI, Wallingford. Recuperado de: http://www.tram-research.com/cultural_tourism_in_europe.PDF

Statista. International tourism expenditure of Chinese tourists from 2008 to 2018. Recuperado de: https://www.statista.com/statistics/249702/international-tourism-expenditure-of-chinese-tourists/

Tomás Gaimundiz, Daniel (2011). El turismo chino en España, la adaptación de destinos turísticos españoles al mercado más grande del mundo. (Trabajo de fin de máster). Universidad de Sevilla. Recuperado de: https://www.fundacionico.es/wp-content/uploads/2017/08/El_Turismo_Chino_en_Espana_2.pdf

Turespaña. Fichas ejecutivas de mercados emisores: Indicadores Turísticos de China 2013-2018.

TripAdvisor. TripBarometer. Travel Trends 2016. Recuperado de: https://mk0tainsights9mcv7wv.kinstacdn.com/wp-content/uploads/2018/01/Global-Report-US-Travel-Trends-TripBarometer-2016.pdf

Yepes Piqueras, Víctor (1999). Las playas en la gestión sostenible del litoral. Cuadernos de Turismo, 4, 89-110. Recuperado de: https://revistas.um.es/turismo/article/view/22881

Vera Rebollo, J.Fernando y Baños Castiñeira, Carlos.J (2010). Renovación y reestructuración de los destinos turísticos consolidados del litoral: las prácticas recreativas en la evolución del espacio turístico. Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, 53, 329-353. Recuperado de: https://www.researchgate.net/publication/47757539_Renovacion_y_reestructuracion_de_los_destinos_turisticos_consolidados_del_litoral_Las_practicas_recreativas_en_la_evolucion_del_espacio_turistico

Villaécija, Raquel (4 de septiembre de 2019). ¿Por qué España es el destino turístico más competitivo del mundo? El mundo. Recuperado de: https://www.elmundo.es/economia/2019/09/04/5d6f722bfc6c836d6b8b4661.html

Vizcaíno Ponferrada, Mª Luisa (2016). Nuevas potencias turísticas. International Journal of Scientific Managment Tourism, 2 (2), 491-513. Recuperado de: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5665891

Ye, Jiawen (28 de julio de 2017). The Increasing number of Tourists in Croatia caused by the popularity of Game of Thrones Television Series (《权力的游戏》热播带动取景地旅游业,克罗地亚等地游客大增). The paper. Recuperado de: https://www.thepaper.cn/newsDetail_forward_1740639