Diseminación da ciencia

A contribución da exposición "Mitos, contos e ciencia: divulgar para desmitificar" no incremento da alfabetización ambiental

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2019.26.1-2.6551

Palabras clave:

exposición de ciencia, mitos, cuentos, ciencia cidadá e alfabetización

Resumo

A exposición "Mitos, historias e ciencia: difundir para desmitificar" colaborou activamente para a divulgación da ciencia a favor do medio ambiente, promoveu a comunicación científica a través de expresións, mitos e historias que a sociedade utiliza na súa vida diaria promovendo temas relacionados. co Medio Ambiente na comunidade xeral e educativa, dun xeito sinxelo e eficaz. Desde novembro de 2019 ata o 18 de marzo de 2019 tivemos uns 595 visitantes de todas as idades. Ao final de cada visita á exposición, de xeito guiado ou individual, os participantes foron invitados a responder a un cuestionario sobre esta. Non obstante, para este estudo decidimos que só os visitantes a partir dos 15 anos responderon ao cuestionario.
Este proxecto empregou o programa estatístico SPSS - Paquete estatístico para as ciencias sociais. Descubrimos que o 98% dos entrevistados revelou que usar mitos e historias para desvelar a ciencia, xa sexa comida ou para dar a coñecer algunhas das características dalgúns animais, fíxolles sentirse máis próximos e máis coñecedores do que imaxinaban e era un excelente. xeito de aprender ciencias. A exposición contribuíu ao aumento da alfabetización de cada individuo, tamén tivo o papel de amosar que cada un ten que recoñecer o impacto das súas propias decisións e tamén dos que nos gobernan. A alfabetización ambiental é fundamental para estimular este entendemento, promovendo a importancia do papel de cada individuo na comunidade global e que as accións e decisións tomadas localmente por cada un de nós ou pola sociedade poidan ter un impacto local, rexional ou incluso global.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Citas

Disinger, J. F. & Roth, C. E. (1992). Environmental literacy. Columbus: ERIC/CSMEE Digest, OH 43212.

Panese, Francesco (2003). “Les régimes muséologiques dans le domaine des sciences”, en M. Pellegrin (org.), Sciences au musée. Sciences nomades, p. 7-28. Genève: Georg Éditeur.

Publicada

2019-12-22

Número

Sección

Recursos e instrumentos sociais

Cómo citar

Diseminación da ciencia: A contribución da exposición "Mitos, contos e ciencia: divulgar para desmitificar" no incremento da alfabetización ambiental. (2019). AmbientalMENTEsustentable, 26(1-2), 57-63. https://doi.org/10.17979/ams.2019.26.1-2.6551