Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados

Autores/as

  • Araceli Serantes Pazos Universidade da Coruña- CEIDA
  • Carlos Vales Vázquez CEIDA

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2007.01.03.898

Palabras clave:

participación, diagnóstico participativo, Foro, Rede, democracia, educación ambiental

Resumen

A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as persoas destinatarias son actores e non meros receptores. Neste artigo faise unha reflexión sobre os procesos de participación na formación, apartir do desenvolvemento no CEIDA de dúas actividades de intercambio de experiencias e de reflexión conxunta sobre problemáticas sectorais actuais.

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Número

Sección

Trayectorias y retos

Cómo citar

Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados. (2015). AmbientalMENTEsustentable, 1(03), 57-67. https://doi.org/10.17979/ams.2007.01.03.898