A visión psicodélica dos equipamentos para a educación ambiental
DOI:
https://doi.org/10.17979/ams.2007.01.03.900Palabras clave:
equipamentos para a educación ambiental, calidade, tipoloxías, equipo humánResumen
O artigo presenta unha caracterización dos equipamentos para a educación ambiental no Estado español, a partir dos datos do rexistro voluntario que dende o ano 1994 está a elaborar o Centro Nacional de Educación Ambiental CENEAM e que se divulga a través da Guía de Recursos. Os datos mostran que existen motivos para ser optimistas (numero de equipamentos, abano de destinatarios, recursos e procesos para definir a calidade), para o desconcerto (debate sobre tipoloxías e a carencia de regulamento) e tamén para o desánimo (ratio educadores/persoas usuarias, actualización das temáticas ou situación laboral)
Descargas
Descargas
Número
Sección
Licencia
Os traballos publicados nesta revista están baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 4.0 Internacional.
Permitese e anímase aos autores a difundir os artigos aceptados para a súa publicación nos sitios web persoais ou institucionais, antes e despois da súa publicación, sempre que se indique claramente que o traballo pertence a esta revista e se proporcionen os datos bibliográficos completos xunto co acceso ao documento.
