Educación Ambiental en el precurso de la sostenibilidad (un ejemplo de caso 2013-2014)
DOI:
https://doi.org/10.17979/ams.2014.01.017.1571Palabras clave:
especies autóctonas, especies alóctonas, Educación ambientalResumen
La Educación Ambiental debe ser, ante todo, un acto político orientado a la transformación social. Su enfoque debe buscar una perspectiva de acción holística que relacione al hombre, la naturaleza y el universo, teniendo como referencia que los recursos naturales se están agotando y que el principal responsable de su degradación es el ser humano.
Descargas
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Os traballos publicados nesta revista están baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 4.0 Internacional.
Permitese e anímase aos autores a difundir os artigos aceptados para a súa publicación nos sitios web persoais ou institucionais, antes e despois da súa publicación, sempre que se indique claramente que o traballo pertence a esta revista e se proporcionen os datos bibliográficos completos xunto co acceso ao documento.
