MeteoEscolas, un gran de area máis na Educación Ambiental
DOI:
https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6608Palabras clave:
meteoroloxía, climatoloxía, educación ambiental, ABPResumo
Neste artículo trátase da aportación de MeteoGalicia no ámbito da Educación Ambiental, a través da súa participación no Plan Proxecta, co programa MeteoEscolas. A metodoloxía que se sigue en MeteoEscolas é a aprendizaxe baseada en proxectos tendo como eixo o estudio interdisciplinar, neste caso da Meteoroloxía e Observación Climatolóxica, implicando ás distintas mateiras que forman o currriculum académico nas distintas etapas educativas. O resultado deste traballo común será un proxecto composto polas actividades desenvolvidas no centro, coa participación de toda a comunidade educativa.
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
Citas
Lage González, Ana; Lago Núñez, Ángeles; SSolovieva Soloviev, Natalia (2017): “Ciencia e educación, sempre xuntas” en la revista EDUGA da Consellería de Educación da Xunta de Galicia, 2017.
Lage González, Ana; Lago Núñez, Ángeles, Solovieva Soloviev, Natalia (2017): “Como acercar la Meteorología a la comunidad educativa: proyecto MeteoEscolas” en la Revista del Aficionado a la Meteorología (RAM), en Reportajes el 23 de enero de 2017.
Lage González, Ana (2014): “Educación basada en proxectos. Experiencia en MeteoGalicia”, en XXVII Congreso de ENCIGA (Asociación de Ensinantes de Ciencias de Galicia).
Lage González, Ana; Lago Núñez, ´´Ángeles (2011): Revisión científica. Meteoroloxía, unidade didáctica, Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas. Xunta de Galicia.
Lage González, Ana; Castillo Rodríguez, Francisco; Salsón Casado, Santiago (2009): Actividades didácticas de Meteoroloxía e Climatoloxía. Xunta de Galicia.
Descargas
Publicada
Número
Sección
Licenza
Os traballos publicados nesta revista están baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 4.0 Internacional.
Permitese e anímase aos autores a difundir os artigos aceptados para a súa publicación nos sitios web persoais ou institucionais, antes e despois da súa publicación, sempre que se indique claramente que o traballo pertence a esta revista e se proporcionen os datos bibliográficos completos xunto co acceso ao documento.
