Publicidade, educación ambiental e quentamento global

Autores/as

  • Gerardo Pedrós Pérez Departamento de Física Aplicada -Universidade de Córdoba (España)
  • Pilar Martínez Jiménez Departamento de Física Aplicada -Universidade de Córdoba (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2009.01.07.854

Palabras clave:

Cambio climático, educación ambiental, publicidade e medio, códigos de boas prácticas na publicidade, observatorio de publicidade

Resumo

Preséntase como estratexia para reducir as emisións de gases de efecto invernadoiro o fomento dunha publicidade responsable fronte ao cambio climático. Recóllense as posibles conexións entre a educación ambiental e a publicidade e as estratexias que deben seguirse na aula. Faise unha análise da denominada publicidade ecolóxica. Propóñense códigos de boas prácticas na publicidade de automóbiles e transporte aéreo en relación co cambio climático e o aforro enerxético. Formúlase a creación dun observatorio da publicidade e o cambio climático

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Número

Sección

Recursos e instrumentos sociais

Cómo citar