Programas, campañas e métodos: o lince e os escolares

Autores/as

  • Silvia Saldaña Arce EGMASA-Consejería de Medio Ambiente. Junta de Andalucía (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2008.01.05.758

Palabras clave:

Proxecto Life, lince ibérico, campañas de sensibilización, instrumentos sociais, conservación de especies ameazadas

Resumen

Móstranse neste traballo os resultados das accións de sensibilización e divulgación dos cinco anos de traballo en proxectos Life Natureza de conservación do lince ibérico. Tras unha breve introdución, preséntanse os con flitos sociais con que se enfronta a conservación do lince e se expoñen os instrumentos sociais que se utilizaron. Dáselle un especial interese á campaña de sensibilización realizada cos escolares. Finalízase cunha avaliación das accións de sensibilización e dos instrumentos sociais utilizados, así como cunhas breves notas sobre a relación entre a xestión e estes instrumentos.

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Número

Sección

Banco de buenas prácticas

Cómo citar

Programas, campañas e métodos: o lince e os escolares. (2013). AmbientalMENTEsustentable, 1(05), 109-126. https://doi.org/10.17979/ams.2008.01.05.758