A evolução do conceito de Educação na área do ambiente, no mundo e em Portugal

Autores/as

  • María José Q.F.C. Branco Escola Sendária da Lixa (Portugal)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2009.02.08.837

Palabras clave:

Medio ambiente, Conservacionismo, Educación, Sustentabilidade

Resumen

Os danos ao medio ambiente foron despertando na humanidade a sensibilidade á necesidade de cambio. Os estudos ambientais e ecolóxicos multiplicáronse e a aparición dos sucesivos desastres impuseron de feito a necesidade de intervir en todos os niveis educativos. Así, o concepto de educación ambiental evolucionou a un estilo máis conservacionista cara a preocupación centrada principalmente na educación, pasando recientemente por un período no que a sustentabilidade é a chave. Esta evolución do concepto reflexa non so as preocupacións ambientais, senon tamén as facetas das que se reviste en termos políticos e educativos.

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Número

Sección

Trayectorias y retos

Cómo citar

A evolução do conceito de Educação na área do ambiente, no mundo e em Portugal. (2015). AmbientalMENTEsustentable, 2(08), 45-64. https://doi.org/10.17979/ams.2009.02.08.837