A evolução do conceito de Educação na área do ambiente, no mundo e em Portugal
DOI:
https://doi.org/10.17979/ams.2009.02.08.837Palavras-chave:
Medio ambiente, Conservacionismo, Educación, SustentabilidadeResumo
Os danos ao medio ambiente foron despertando na humanidade a sensibilidade á necesidade de cambio. Os estudos ambientais e ecolóxicos multiplicáronse e a aparición dos sucesivos desastres impuseron de feito a necesidade de intervir en todos os niveis educativos. Así, o concepto de educación ambiental evolucionou a un estilo máis conservacionista cara a preocupación centrada principalmente na educación, pasando recientemente por un período no que a sustentabilidade é a chave. Esta evolución do concepto reflexa non so as preocupacións ambientais, senon tamén as facetas das que se reviste en termos políticos e educativos.
Downloads
Downloads
Edição
Secção
Licença
Os traballos publicados nesta revista están baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 4.0 Internacional.
Permitese e anímase aos autores a difundir os artigos aceptados para a súa publicación nos sitios web persoais ou institucionais, antes e despois da súa publicación, sempre que se indique claramente que o traballo pertence a esta revista e se proporcionen os datos bibliográficos completos xunto co acceso ao documento.
