Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha

Autores/as

  • José Gutiérrez Pérez Director do Secretariado de Avaliación da Calidade Docente do Vicereitorado de Planificación,Calidade e Avaliación da Universidade de Granada Departamento de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Investigación. Universidade de Granada (España)
  • Mª Teresa Pozo Llorente Departamento de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Investigación. Universidade de Granada (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2006.01.01-02.738

Palabras clave:

educación

Resumo

Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Número

Sección

Traxectorias e retos

Cómo citar

Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha. (2013). AmbientalMENTEsustentable, 1(01-02), 103-120. https://doi.org/10.17979/ams.2006.01.01-02.738