Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha

Autores

  • José Gutiérrez Pérez Director do Secretariado de Avaliación da Calidade Docente do Vicereitorado de Planificación,Calidade e Avaliación da Universidade de Granada Departamento de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Investigación. Universidade de Granada (España)
  • Mª Teresa Pozo Llorente Departamento de Métodos de Investigación e Diagnóstico en Investigación. Universidade de Granada (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2006.01.01-02.738

Palavras-chave:

educação

Resumo

Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha

Downloads

Os dados de download ainda não estão disponíveis.

Edição

Secção

Trajetórias e desafios

Como Citar

Avances e retrocesos no campo da avaliación da educación ambiental: dunha tarea pendiente a unha realidade en marcha. (2013). AmbientalMENTEsustentable, 1(01-02), 103-120. https://doi.org/10.17979/ams.2006.01.01-02.738