Participación ambiental a partir de afeccións: o caso do CEA Polvoranca

Autores/as

  • Pepe Astasio Centro de Educación Ambiental Polvoranca (España)
  • Pablo Llobera Centro de Educación Ambiental Polvoranca (España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2008.02.06.771

Palabras clave:

Participación, procesos, parque periurbano, xestión dun Parque

Resumo

Este artigo pretende mostrar e sistematizar os distintos procesos de participación ambiental iniciados desde o Centro de Educación Ambiental Polvoranca (Leganés, Madrid), procesos abertos coa poboación local, visitantes asiduos do parque periurbano onde se atopa este equipamento ambiental. Entendemos que, aínda que “cada proceso participativo é único, singular e irrepetible”, a súa divulgación –indagando na orixe, tendencias, pistas e interioridade– pode servir para achandar o camiño a outras iniciativas similares. Esa é a nosa intención ao escribirmos estas liñas, así que bo pro veito!

Aínda que o programa do Centro ademais contempla a intervención para influír na xestión do Parque e, alén diso, está implicado noutros procesos sobre todo vinculados ao pobo de Leganés, non se desenvolverán en profundidade.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Número

Sección

Banco de boas prácticas

Cómo citar

Participación ambiental a partir de afeccións: o caso do CEA Polvoranca. (2013). AmbientalMENTEsustentable, 2(06), 159-169. https://doi.org/10.17979/ams.2008.02.06.771