O cambio climático narrado por alumnos de educación secundaria: análise de metáforas e iconas

Autores

  • Mónica Arto Blanco Universidade de Santiago-Grupo de Investigación SEPA (Galicia-España)

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2009.01.07.853

Palavras-chave:

representación social, narración, metáfora, icona, diálogo

Resumo

Dende unha perspectiva investigadora mixta (cuantitativo-cualitativo), preténdese analizar a representación social que se está a construír entre os alumnos de educación secundaria de cara a facilitar a comprensión do cambio climático (en diante CC) como fenómeno complexo. Para iso, os alumnos empregaron unha técnica proxectiva como o debuxo, combinado co elemento textual, para elaborar as súas narracións; a metáfora e a icona son dous recursos expresivos analizados. Os resultados obtidos, así como a súa sistematización a través dun instrumento de análise construído ao longo do proceso, permitirános sinalar aquelas cuestións fundamentais a ter en conta nos procesos educativos e de diálogo sobre o cambio climático.

Downloads

Os dados de download ainda não estão disponíveis.

Edição

Secção

Trajetórias e desafios

Como Citar

O cambio climático narrado por alumnos de educación secundaria: análise de metáforas e iconas. (2015). AmbientalMENTEsustentable, 1(07), 115-125. https://doi.org/10.17979/ams.2009.01.07.853