Contido principal do artigo

Adelina Arredondo
Universidade Autónoma do Estado de Morelos(México)
México
Biografía
Vol. 17 (2013), Miscelánea, Páxinas 145-159
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4093
Recibido: set. 14, 2018 Aceptado: set. 14, 2018 Publicado: out. 11, 2014
##submission.howToCite##

Resumo

En 1821 México obtivo a súa independencia de España e tres anos despois estableceuse unha república federal. Cada estado da federación asumiu como a súa deber a promoción de escolas públicas en todos os pobos. En seis anos o goberno do estado de Chihuahua informou que fundara escolas en 60 pobos. Atopei que en 43 deses pobos xa existían durante a Colonia algún tipo de establecemento educativo. Neste artigo explícase o contexto histórico da época, o labor educativo das misións xesuítas e franciscanas en terras de indios nómades, os efectos das Reformas Borbónicas e da expulsión das xesuítas na educación, as políticas educativas do Estado mexicano e a escolarización durante os primeiros anos da República federal nesa rexión do norte de México, facendo un balance da educación formal antes e despois da independencia.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo