Sostibilidade: da escola ao río

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/ams.2015.02.020.1610

Palabras clave:

escolas, ríos urbanos, movilización social, monitoramento, sostenibilidade

Resumo

O proxecto Sostibilidade: da escola ao río ten como directriz promover o recoñecemento das múltiples relacións estabelecidas na conca hidrográfica de ríos urbanos a partir da articulación entre alumnos, profesores e profesionais da área de saneamento. Con accións de monitoramento de ríos próximos das escolas e evidencias da realidade socioambiental nas áreas do entorno  realízanse  prácticas que contribúen para a preservación da calidade destes corpos hídricos.A motivación inicial para a realización do proxecto foi o carácter mobilizador da práctica que prevé en súa #metodoloxía a participación da empresa, de escolas estaduais e técnicas en medio Ambiente e a comunidade local. Por tanto, trátase dunha acción integrada, que une estado e sociedade, co obxectivo de diseminar o concepto de sostibilidade demostrando como el pode ser aplicado á calidade e á conservación dos recursos hídricos e, en particular, aos ríos urbanos. Para este estudo foron analizadas a propostas e os resultados das accións desenvolvidas entre 2013 e 2014. Tamén foron analizados relatos obtidos en viaxes de acompanhamento as accións no interior do estado con gestores socioambientais e membros das comunidades escolares.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Citas

GIDDENS, Anthony (2012). Meio Ambiente. In: Sociologia. Tradução: Ronaldo Cataldo Costa, revisão técnica: Fernando Coutinho Cotanda. 6º edição. . Porto Alegre. Rio Grande do sul. Penso. 2012. p 121 – 154.

BOUGUERRA, Mohamed (2004). As batalhas da água: por um bem comum da humanidade. Tradução: Jpão Batista Kreuch. Rio de Janeiro. Petrópolis.

JACOBI, Pedro (2003). Educação Ambiental, cidadania e sustentabilidade. Cadernos de pesquisa, nº 118, p. 189 – 205.

LEFF, Enrique (2009). Ecologia, Capital e Cultura: a territorialização da racionalidade ambiental. Petrópolis: Vozes.

Publicada

2015-12-14

Número

Sección

Educación ambiental, interpretación e conservación