Mulleres na memoria e na historia da educación

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11669

Palabras clave:

historia, educación, mulleres, investigación, docencia, memoria biográfica

Resumo

Neste artigo fago un percorrido polo itinerario de formación, académico e investigador que realicei ao longo de moitas décadas da miña vida, e do que aínda non quixen deslindarme e que estivo centrado nun ámbito de coñecemento específico: a educación das mulleres e a súa historia. Xunto a outras profesoras dedicadas a esta mesma temática, foi posible constatar o silencio que sobre as mulleres materializouse na educación que experimentamos na nosa época de estudantes. Hoxe, afortunadamente, as publicacións son abundantes e os proxectos de investigación habituais sobre mestras e universitarias, sobre escolas e colexios, sobre profesoras, inspectoras, autoras etc. E a docencia conta con resultados dispoñibles para ser transmitidos nas disciplinas históricas. Non faltan docentes que así o fan, porque desexan contar unha historia máis xeral, non só masculina, e porque saben que coñecer o pasado axuda a entender mellor o presente.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Publicada

2025-03-17

Número

Sección

Monografía

Cómo citar

Mulleres na memoria e na historia da educación. (2025). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 28(1), 24-40. https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11669

Artigos similares

1-10 de 211

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.