Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio educativo. XI Jornadas de la SEPHE
DOI:
https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11731Palabras clave:
patrimonio histórico-educativo, museismo pedagóxico, etnografía da escola, investigaciónResumo
O patrimonio histórico-educativo concentra actualmente tarefas de investigación coa preocupación por coñecer, entender e explicar o pasado educativo e a súa influencia sobre o presente da educación. Céntranse os problemas a estudio na cultura empírica escolar: unha reconsideración de aspectos vinculados ás perspectivas abertas pola Historia Social e a Historia Cultural da Educación, ao privilexiar a atención etnográfica. Esta orientación investigadora goza de apoio de congresos e publicacións e do soporte ofrecido desde o museismo escolar e pedagóxico.
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
##plugins.themes.default.displayStats.noStats##
Descargas
Publicada
2025-03-17
Número
Sección
Libros
Cómo citar
Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio educativo. XI Jornadas de la SEPHE. (2025). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 28(1), 278-283. https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11731