Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio educativo. XI Jornadas de la SEPHE

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11731

Palabras clave:

patrimonio histórico-educativo, museismo pedagóxico, etnografía da escola, investigación

Resumo

O patrimonio histórico-educativo concentra actualmente tarefas de investigación coa preocupación por coñecer, entender e explicar o pasado educativo e a súa influencia sobre o presente da educación. Céntranse os problemas a estudio na cultura empírica escolar: unha reconsideración de aspectos vinculados ás perspectivas abertas pola Historia Social e a Historia Cultural da Educación, ao privilexiar a atención etnográfica. Esta orientación investigadora goza de apoio de congresos e publicacións e do soporte ofrecido desde o museismo escolar e pedagóxico.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2025-03-17

Número

Sección

Libros

Cómo citar

Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio educativo. XI Jornadas de la SEPHE. (2025). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 28(1), 278-283. https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11731

Artigos similares

1-10 de 248

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.