Contido principal do artigo

Elsa Rodrigues
Museo João de Deus
Portugal
https://orcid.org/0000-0001-7969-4612
Vol. 22 (2018), Miscelánea, Páxinas 153-169
DOI: https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5485
Recibido: xul. 5, 2019 Publicado: xul. 5, 2019
##submission.howToCite##

Resumo

Este artigo xorde da investigación feita para o proxecto INOVAR -itinerarios da innovación pedagóxica: escolas e experiencias de referencia en Portugal no seculo XX (2016- 2019)-, do cal o Xardín-Escola João de Deus (Lisboa) é un exemplo de estudo e ten por obxectivo primordial analizar as súas prácticas pedagóxicas. Debido ao feito do Xardín-Escola en análise sexa centenario, delimitei a miña reflexión ao arco temporal que vai desde a súa apertura ao público en 1915 ata ao fallecimento do seu fundador en 1953.

Descargas

Os datos de descargas todavía non están dispoñibles.

Detalles do artigo