O mito do “éxito” escolar das rapazas

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4088

Palabras clave:

éxito/fracaso escolar, estudos feministas, educación, cidadanía, xustiza social

Resumo

A aparente igualdade entre rapazas e rapaces nas aulas oculta camiños históricos diferentes, marcados por relacións de xénero desiguais, que persisten nelas de forma sutil. Baixo a sospeita de que tras o discurso do “éxito escolar das rapazas” se alimente a preocupación dos que conciben –moitos máis dos que o nomean– que o mellor servizo das mulleres á sociedade (maternidade, crianza, coidados familiares e traballo doméstico en xeral) se pode ver minado polo seu éxito profesional –cuestión que recobra novo valor cando a crise económica require fortes soportes familiares para xestionar a miseria social–,apelaremos ás contribucións feministas para comprender mellor a que se está a denominar “éxito”, tarefa que entendemos prioritaria para desestabilizar algúns dos supostos que, coma este, están a imposibilitar a educación para a igualdade.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2014-10-11

Número

Sección

Monografía. Feminismo e educación das mulleres

Cómo citar

O mito do “éxito” escolar das rapazas. (2014). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 17, 67-82. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4088

Artigos similares

1-10 de 191

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.