Main Article Content

Amparo
Universitat de València
Spain
https://orcid.org/0000-0002-1965-8203
Ricard Ramon
Spain
Maria Vidagañ
Universitat Jaume I
Spain
https://orcid.org/0000-0003-1514-0009
Vol. 2 No. 2 (2024), Editorial, pages 1-4
DOI: https://doi.org/10.17979/ijaber.2024.2.2.11434
Submitted: Dec 2, 2024 Accepted: Dec 2, 2024 Published: Dec 26, 2024
Copyright How to Cite

Abstract

Editorial of the 2024 monographic.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

References

Bourriaud, N. (2009). Radicante. Adriana Hidalgo editora.

Hernández-Hernández, F. (2019). Presentación: La perspectiva postcualitativa y la posibilidad de pensar en ‘otra’ investigación educativa. Educatio Siglo XXI, 37, 11-20. https://doi.org/10.6018/educatio.386981 DOI: https://doi.org/10.6018/educatio.386981

Hernández-Hernández, F., y Revelles, B. (2019). La perspectiva post-cualitativa en la investigación educativa: genealogía, movimientos, posibilidades y tensiones. Educatio Siglo XXI, 37, 21-48. https://doi.org/10.6018/educatio.387001 DOI: https://doi.org/10.6018/educatio.387001

Mesías Lema, J. M. (2019). Educación artística sensible. Cartografía contemporánea para arteducadores. Graó.

Mesías-Lema, J. M; y Eiriz, S. (2022). Happygram: narrativas visuales en la sociedad panóptica. Artnodes, 30, 1-10, https://doi.org/10.7238/artnodes.v0i30.396241 DOI: https://doi.org/10.7238/artnodes.v0i30.396241

Ramon, R., y Alonso-Sanz, A. (2022). La c/a/r/tografía en el aula como instrumento de desarrollo creativo, visual y de pensamiento complejo a través de las artes. Revista Kepes, 19(25), 531–563. https://doi.org/10.17151/kepes.2022.19.25.18 DOI: https://doi.org/10.17151/kepes.2022.19.25.18

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.