Moral and Political Values in Teacher Education Over Time

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11752

Palabras clave:

moral, política, valores, profesores, educación

Resumo

Neste traballo Nick Mead reflexiona sobre a forma en que os docentes trasladan os valores políticos, morais e persoais aos alumnos. Isto supón profundar nas iniciativas pedagóxicas internacionais comprendidas dentro do pensamento gramsciano, cuestionando o sentido da aplicación actual dunha educación centrada no rendemento e a sistematización de contidos previamente filtrados polos poderes hexemónicos. A súa lectura provoca unha reflexión teórica cara ás prácticas pedagóxicas do século XXI, suscitando a preocupación sobre “vellos” problemas educativos internacionais, desprendidos en parte das novas esixencias sociais, éticas e políticas que acompañaron á sociedade do consumo.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2025-03-17

Número

Sección

Libros

Cómo citar

Moral and Political Values in Teacher Education Over Time. (2025). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 28(1), 315-319. https://doi.org/10.17979/srgphe.2024.28.1.11752

Artigos similares

1-10 de 176

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.