A representación da escola e da educación na obra literaria de Agustín Fernández Paz

Autores/as

  • Isabel Soto Tradutora e investigadora literaria
  • Rafael Senín Profesor e investigador

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4037

Palabras clave:

Agustín Fernández Paz, escola democrática, escola inclusiva, represión, mestres e mestras

Resumo

Realízase un percorrido por aqueles libros de Agustín Fernández Paz en que aparece a escola, co fin de analizar como plasmou nas súas ficcións un modelo de escola democrático, integrador e galeguizador, en claro contraste cun sistema caduco canto a procedementos e metodoloxías, que acolle a violencia e perpetúa as diferenzas. Dedícase tamén un apartado ás obras con que homenaxeou mestres e mestras represaliados durante a Guerra Civil española e a posguerra, así como as ideas educativas que estes defenderon na procura dunha sociedade xusta e igualitaria.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2017-09-10

Número

Sección

Monografía. Agustín Fernández Paz

Cómo citar

A representación da escola e da educación na obra literaria de Agustín Fernández Paz. (2017). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 20, 43-51. https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4037

Artigos similares

1-10 de 137

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.