Ana Lúcia Cunha Fernándes (2012). A construçâo do conhecimento pedagógico: análise comparada de revistas de educaçâo e ensino; Brasil- Portugal, 1880-1930

Lisboa: Fundaçâo Calouste Gulbenkin, 2012, 399 pp. ISBN: 978-972-31-1448-5

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4150

Palabras clave:

educación, coñecemento pedagóxico, revistas, Portugal, Brasil, recensión

Resumo

Recensión de libro: Ana Lúcia Cunha Fernández (2012). A construçâo do conhecimento pedagógico: análise comparada de revistas de educaçâo e ensino; Brasil-Portugal, 1880-1930.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2014-10-11

Número

Sección

Libros

Cómo citar

Ana Lúcia Cunha Fernándes (2012). A construçâo do conhecimento pedagógico: análise comparada de revistas de educaçâo e ensino; Brasil- Portugal, 1880-1930: Lisboa: Fundaçâo Calouste Gulbenkin, 2012, 399 pp. ISBN: 978-972-31-1448-5. (2014). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 17, 274-275. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4150

Artigos similares

1-10 de 218

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.