Pedagoxías alternativas na educación infantil

Dúas Escolas ao aire libre de Galicia

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5475

Palabras clave:

educación infantil, escolas alternativas, educación ao aire libre, Amadahi, Nenea, medrar creando

Resumo

Este estudo persegue aproximarnos á historia presente partindo do auxe actual das pedagoxías alternativas na educación infantil, potenciando a súa divulgación. Con esta intención, realizouse unha revisión bibliográfica sobre varios proxectos innovadores (Waldorf, Amara Berri, Reggio Emilia, Centros democráticos, Educación no fogar…), a cal se centrou en como evolucionou a educación na natureza ao longo dos anos e as súas particularidades. Xusto despois a investigación virou arredor de dúas escolas galegas ao aire libre (Nenea, medrar creando e Amadahi), afondando nos seus espazos, na súa organización temporal, nas actividades primordiais, nos materiais dispoñibles e nas relacións establecidas nelas mediante observacións e cuestionarios realizados ás mestras co fin de coñecelas máis polo miúdo.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2019-07-05

Número

Sección

Monografía. Natureza e educación

Cómo citar

Pedagoxías alternativas na educación infantil: Dúas Escolas ao aire libre de Galicia. (2019). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 22, 79-97. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5475

Artigos similares

1-10 de 208

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.