L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936)

Madrid: Dykinson, 2018, 561 pp. ISBN: 978-84-9148-915-3

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5510

Palabras clave:

profesores, viaxes, renovación, educación secundaria, recensión

Resumo

Recensión de libro: L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.) (2018). Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936).

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2019-07-07

Número

Sección

Libros

Cómo citar

L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936): Madrid: Dykinson, 2018, 561 pp. ISBN: 978-84-9148-915-3. (2019). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 22, 306-309. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5510

Artigos similares

1-10 de 209

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.