Política e educación en Antonio Gramsci

Autores/as

  • Nicola Trebisacce Università della Calabria, Rende (Italia)

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4827

Palabras clave:

marxismo, filosofía da praxe, relación entre intelectuais e masas, principio educativo, formación humana, organización escolar

Resumo

O artigo, escrito con ocasión do 80 aniversario da morte de Antonio Gramsci, pretende subliñar a centralidade que o político italiano asigna á cultura e á educación no proxecto de construír unha alternativa á sociedade burguesa. E ao repensar o marxismo á luz da nova situación histórica italiana (e internacional), Gramsci identifica na filosofía da praxe e na relación entre intelectuais e masas as condicións para a construción dunha "cultura hexemónica" e un "principio educativo", capaz adestrar ao home novo (o Leonardo moderno) e realizar a sociedade comunista.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2018-10-10

Número

Sección

Miscelánea

Cómo citar

Política e educación en Antonio Gramsci. (2018). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 21, 191-200. https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4827

Artigos similares

1-10 de 309

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.