MAGALHÃES, Justino (2022): Na rota da educação: epistemologia, teoria, história. Campinas (BR): Editora UNICAMP; 256 pp. ISBN:9788526815643

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2023.27.0.10145

Palabras clave:

epistemoloxia, historia, educación, ciencias da educación

Resumo

Nunha perspetiva historia-antropolóxica-pedagóxica-institucional, o autor de Na rota da educação: epistemologia, teoria, história aclaranos un conxunto de conceptos internos ao campo da educación. O seu intento é o de saber de que forma conceptos sociopedagóxicos e histórico-antropolóxicos foron sendo incorporados no campo conceptual da educación. A obra foxe dunha orientación metodolóxica común, ou sexa, de “manual-modelo”. Por exemplo, o autor non fundamenta a narrativa na cronoloxía de feitos ou na mención particular a correntes pedagóxicas. En síntese, aquilo que Justino Magalhães procura é dar unha visión panorámica da educación e das ciencias da educación, seguindo un conxunto de tópicos e de subtópicos – remitindo para múltiples “entradas” – que poñen en evidencia o suxeito contemporáneo escolarizado. Estamos perante unha investigación densa e profunda do punto de vista teórico (de lectura absolutamente obrigatoria).

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Publicada

2023-12-08

Número

Sección

Libros

Cómo citar

MAGALHÃES, Justino (2022): Na rota da educação: epistemologia, teoria, história. Campinas (BR): Editora UNICAMP; 256 pp. ISBN:9788526815643. (2023). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 27, 372-378. https://doi.org/10.17979/srgphe.2023.27.0.10145

Artigos similares

1-10 de 252

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.