Ritmos con sentido. Educar o corpo, a alma e o espírito en escolas Waldorf

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4824

Palabras clave:

Pedagoxía Waldorf, antroposofía, ritmo, educación tripartida, educación integral

Resumo

Este artigo insérese no ámbito do proxecto INOVAR - Propostas para a innovación pedagóxica: escolas e experiencias de referencia en Portugal o século XX, financiado pola Fundación para a Ciencia e a Tecnoloxía (FCT) desde maio de 2016. Preténdese analizar historicamente modelos pedagóxicos ou experiencias educativas que xurdisen como innovadoras, ou que aínda representen formas de escolarización alternativas ao persoal escolar máis común, percibir que metodoloxías de traballo eran ou son utilizadas, que fundamentos e percorridos caracterizan cada unha desas institucións.
O Xardín de Infancia San Jorge é unha das escolas que forma parte dese conxunto estudado. É un establecemento de ensino particular e cooperativo, sen fins lucrativos, fundado en 1984 segundo os principios da pedagoxía Waldorf creada por Rudolf Steiner. Foron utilizados textos deste filósofo, diversos estudos teóricos, a documentación de arquivo na escola, testemuños oráis de educadores e pais e, tamén, a observación directa e participante dalgunhas actividades.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Número

Sección

Miscelánea

Cómo citar

Ritmos con sentido. Educar o corpo, a alma e o espírito en escolas Waldorf. (2019). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 21, 173-189. https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4824

Artigos similares

1-10 de 163

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.