Imaxe e educación. Marketing, comercialización e didáctica

Madrid: Morata, 248 pp. ISBN: 978-84-7112-852-2

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4893

Palabras clave:

imaxe e educación, recensión

Resumo

Recensión de libro: Pedro Luis Moreno & Antonio Viñao (coords) (2017). Imagen y educación. Marketing, comercialización y didáctica.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2018-10-10

Número

Sección

Libros

Cómo citar

Imaxe e educación. Marketing, comercialización e didáctica: Madrid: Morata, 248 pp. ISBN: 978-84-7112-852-2. (2018). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 21, 254-255. https://doi.org/10.17979/srgphe.2017.21.0.4893

Artigos similares

1-10 de 200

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.