A Intercultura como patrimonio e como práctica

O CEINCE, unha construcción intercultural

Autores/as

  • Agustín Escolano Benito Universidad de Valladolid, CEINCE

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4053

Palabras clave:

Intercultura, educación patrimonial, prácticas interculturales, CEINCE, identidad, diversidad, hermenéutica pluritópica

Resumo

O presente traballo examina a intercultura baixo dous puntos de vista, como resultado ou efecto da influencia do patrimonio na educación da cidadanía e como construción que opera na sociabilidade dos suxeitos. A primeira perspectiva ilústrase mediante a análise do contexto intercultural no que se inscribe o CEINCE, configurado polos bens culturais que son resultado do cruzamento de culturas ao longo de moitos anos. A segunda examínase a través da análise das prácticas interactivas que se materializan nas accións, textos e redes que definen a acción da institución. O estudo péchase cunha proposta hermenéutica pluritópica que permita interpretar as tramas de alteridade como formas de construción da intercultura.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Publicada

2016-10-11

Número

Sección

Miscelánea

Cómo citar

A Intercultura como patrimonio e como práctica: O CEINCE, unha construcción intercultural. (2016). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 20, 163-177. https://doi.org/10.17979/srgphe.2016.20.0.4053

Artigos similares

1-10 de 163

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.