Consideracións en torno á investigación histórico-educativa

Sobre obxectivos e modelos

Autores/as

  • Herminio Barreiro Rodríguez Universidade de Santiago de Compostela

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132

Palabras clave:

Herminio Barreiro, investigación histórica-educativa, Historia da Educación, pasado, presente

Resumo

A incidencia da educación na sociedade rompeu o marco das institucións educativas e lanzounos  bruscamente á análise da contorna. Ante esta nova realidade é obrigación do historiador responder de maneira axustada  ao interese crecente polo modo de vida das sociedades do pasado para poder comprender a realidade presente.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2012-10-10

Número

Sección

Escolma de textos

Cómo citar

Consideracións en torno á investigación histórico-educativa: Sobre obxectivos e modelos. (2012). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 15, 141-146. https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132

Artigos similares

1-10 de 322

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.