Consideracións en torno á investigación histórico-educativa
Sobre obxectivos e modelos
DOI:
https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132Palabras clave:
Herminio Barreiro, investigación histórica-educativa, Historia da Educación, pasado, presenteResumo
A incidencia da educación na sociedade rompeu o marco das institucións educativas e lanzounos bruscamente á análise da contorna. Ante esta nova realidade é obrigación do historiador responder de maneira axustada ao interese crecente polo modo de vida das sociedades do pasado para poder comprender a realidade presente.
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
##plugins.themes.default.displayStats.noStats##
Descargas
Publicada
2012-10-10
Número
Sección
Escolma de textos
Cómo citar
Consideracións en torno á investigación histórico-educativa: Sobre obxectivos e modelos. (2012). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 15, 141-146. https://doi.org/10.17979/srgphe.2011.15.0.4132