Natureza, aprendizaxe experiencial e actividades cooperativas na educación primaria
DOI:
https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5481Palabras clave:
educación primaria, natureza, actividades ao aire libre, aprendizaxe experiencial, traballo cooperativo, metodoloxíasResumo
Neste estudo faise unha revisión de tres correntes actuais que poden transformar a forma de traballar nos centros de educación primaria. Correntes metodolóxicas que se afastan das convencionais, pero que en absoluto son de recente creación, senón que xa levan varias décadas sendo estudadas tal e como se plasma na literatura. Afondaremos, así, nas actividades na natureza, na aprendizaxe experiencial e no traballo cooperativo, desde unha perspectiva teórica. Do mesmo xeito, analizaremos o currículo da educación primaria co fin de ver se teñen cabida nos programas educativos actuais.
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
##plugins.themes.default.displayStats.noStats##
Descargas
Publicada
2019-07-05
Número
Sección
Monografía. Natureza e educación
Cómo citar
Natureza, aprendizaxe experiencial e actividades cooperativas na educación primaria. (2019). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 22, 99-116. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5481