Do “gobernar es poblar” ao “educar es argentinizar”

Emigrantes e educación na Arxentina finisecular

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4094

Palabras clave:

Emigración, inmigración, educación, ideoloxía, lexislación educativa, historia da Educación arxentina, escola, asociacionismo emigrante

Resumo

A poboación que forma a Arxentina finisecular é un aluvión de culturas, linguas e influencias ideolóxicas que a estrutura política do novo Estado pretende uniformar e consolidar baixo un sentimento identitario que necesariamente debe comezar por formarse na escola. O presente traballo detense na tendencia dos diferentes colectivos inmigrantes para manter e preservar as súas señas de identidade no lugar de destino mediante experiencias educativas propias e nas estratexias do propio Estado por crear instrumentos lexislativos que axuden a construír un sentimiento de pertenza, inherente á formación dun nuevo cidadán no novo tempo político poscolonial. En ambas vertentes dunha mesma realidade, a escola desempeña un papel fundamental.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Descargas

Publicada

2014-10-11

Número

Sección

Miscelánea

Cómo citar

Do “gobernar es poblar” ao “educar es argentinizar”: Emigrantes e educación na Arxentina finisecular. (2014). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 17, 161-184. https://doi.org/10.17979/srgphe.2013.17.0.4094

Artigos similares

1-10 de 270

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.