Caminhos da educação de Infância em Portugal: Políticas e perspetivas contemporâneas.

Santo Tirso: De Facto Editores, 2019, 210 pp. ISBN: 978-989-8557-96-4

Autores/as

DOI:

https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8622

Palabras clave:

educación, infancia, políticas educativas, modelos curriculares, perspectivas

Resumo

A obra Camiños da Educación de Infancia en Portugal: Políticas e perspetivas contemporáneas, debe a súa organización a António Gomes Ferreira e Luís Mota. Constitúe unha referencia nesta área, unha vez que presenta o máis completo panorama comparativo da evolución histórica da educación da infancia en Portugal, abordando, aínda, rumbos propios da contemporaneidade, como a educación para a igualdade do xénero e a literacia emocional.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Publicada

2021-07-13

Número

Sección

Libros

Cómo citar

Caminhos da educação de Infância em Portugal: Políticas e perspetivas contemporâneas.: Santo Tirso: De Facto Editores, 2019, 210 pp. ISBN: 978-989-8557-96-4. (2021). Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, 25, 347-351. https://doi.org/10.17979/srgphe.2021.25.0.8622

Artigos similares

1-10 de 182

Tamén pode Iniciar unha busca avanzada por similitude para este artigo.