Contido principal do artigo

Mª Montserrat Castro-Rodríguez
Universidade da Coruña
Ana Isabel Castro-Rodríguez
Vol. Extr., núm. 11 (2015) - XIII CIG-PP, XIII Congreso Psicopedagogia. Área 11: NECESSIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS, Páxinas 103-107
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.1093
Recibido: jul. 10, 2015 Aceito: ago. 26, 2015 Publicado: dez. 11, 2015
Como Citar

Resumo

A relevancia social do Departamento de Orientación (DO) e a súa visibilización focalízase, con frecuencia, na figura do orientador ou orientadora, mientras que outros profesionais que forman parte de este quedan nun lugar subsidiario. O profesorado de apoio e o orientador precisan de un traballo conxunto imprescindible, porque os primeiros son os interlocutores directos e máis habituais co alumnado, co resto do equipo docente e incluso coas familias. Son estes profesionais os que aglutinan boa parte da información e do coñecemento alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, independentemente de que traballen ou non co alumnado, pois a súa fución de apoio non se restrinxe ao alumnado senón tamén ao profesorado de aula no seu traballo diario. Nesta comunicación, preséntase unha reflexión entre dúas profesionais con esperiencia dende fai  12 e 6 anos respectivamente.

Downloads

Não há dados estatísticos.

Detalles do artigo