Contido principal do artigo

Millán Brea Castro
Universidade de Vigo
Espanha
http://orcid.org/0000-0002-9546-7548
Biografía
Vol. Extr., núm. 05 (2017) - XIV CIG-PP, XIV Congreso Psicopedagogia. Área 5: FAMÍLIA, ESCOLA E COMUNIDADE, Páxinas 048-050
DOI: https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.05.2290
Recibido: jul. 11, 2017 Aceito: dez. 12, 2017 Publicado: dez. 15, 2017
Como Citar

Resumo

A intervención no campo da sexualidade e afectividade coa mocidade, segue a ter diversas trabas, especialmente dentro da educación formal. Os centros educativos constitúen espazos de socialización fundamentais no desenvolvemento persoal de alumnos e alumnas, mais carece de espazos de crítica respecto ás mensaxes que reciben respecto dos mass media. Dende os Centros Quérote +, trabállase intervindo coa mocidade no centro educativo, fóra do mesmo, e coas familias. O asesoramento é fundamental á hora de resolver dúbidas, facilitar ferramentas e formular una actitude crítica ante as mensaxes sociais, procurando un aprendizaxe interactivo e participativo.

Downloads

Não há dados estatísticos.

Detalles do artigo

Referências

Adelina, O. (2009) Guía para la educación afectivo-sexual en la ESO “Ni ogros ni princesas”. Consejería de Salud y Servicios Sanitarios del Principado de Asturias.

Alberte, J. R. (2001). Atención á diversidade e habilidades sociais. A Coruña: Deputación Provincial da Coruña.

Branden, N. (1994). Como mejorar su autoestima. Barcelona: Altaya.

Burela-Casal, G., Fernández-Ríos L. e Carrasco,T.L. (1997). Psicología preventiva. Avances recientes. Avances recientes en técnicas y programas de prevención. Madrid: Pirámide.

Castelo, C. (2005). Sexualidad humana: una aproximación integral. Barcelona: Panamericana.

Cruz, C. (2003) “Educación de las Sexualidades. Los puntos de partida de la Educación Sexual”. Madrid. Cruz Roja Juventud.