A atención á diversidade como eixo na construción do labor da Orientación en Educación Primaria
Contido principal do artigo
Vol. Extr., núm. 11 (2015) - XIII CIG-PP, XIII Congreso Psicopedagogia. Área 11: NECESSIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS, Páxinas 108-112
Recibido: jul. 10, 2015
Aceito: ago. 26, 2015
Publicado: dez. 11, 2015
Resumo
Este traballo mostra os resultados dun proxecto de investigación sobre a construción biográfica da orientación escolar a través de historias de vida de orientadoras nas primeiras etapas do ensino en Galicia. O obxectivo foi reconstruír as súas experiencias profesionais interrelacionando os fitos institucionais mais significativos. Historicamente a atención á diversidade ten sido un dos ámbitos de actuación prioritarios na orientación. As necesidades educativas especiais son tamén una referencia principal na súa perspectiva profesional de asesoramento. O seu traballo mostra un anhelo da formación permanente nas necesidades de educación especial dende o comezo da súa experiencia. Como parte da súa perspectiva a ensinanza está vinculada a contextos educativos específicos.
Downloads
Não há dados estatísticos.