Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Toggle navigation
Actual
Arquivos
Sobre
Sobre a Revista
Equipa Editorial
Revisores/as
Declaração Privacidade
Estatísticas de accesos
Área de autores/as
Tipos de manuscritos aceitáveis
Áreas temáticas
Linguagem inclusiva e não sexista
Ética e boas práticas
Número de autores/as
Normas para artigos
Normas para resenhas
Questões de formato
Materiais suplementares
Procedimentos
Estratégias
Como assinar
ORCID
Certificação de autoria
Submissões
Contacto
Notícias
Acesso
Pesquisar
Registo
Acesso
English
Español
Português
Página de Início
Arquivos
Vol. 1 N.º 2 (2014)
Vol. 1 N.º 2 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2
Publicado:
2014-12-30
Táboa de contidos
Artigos
Caminhos percorridos na construção de objetos de aprendizagem: Um estudo de caso || Paths taken in the construction of learning objects: A case study
Karine Pinheiro
Bento Silva
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.9
Publicado:
dez. 1, 2014
páxinas
103-110
Creencias sobre la relación familia-escuela. Cambios en el futuro profesorado tras recibir formación específica || Beliefs about family-school relationships. Changes in pre-service teachers after receiving specific training
Cristina Vázquez
Silvia López-Larrosa
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.35
Publicado:
dez. 1, 2014
páxinas
111-121
Un análisis del fracaso escolar en dos centros de Educación Secundaria || An analysis of school failure on two secondary schools
Andrés Cernadas
Mar Pérez-Marsó
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.8
Publicado:
dez. 1, 2014
páxinas
122-131
Ansiedad ante los exámenes en alumnos de Educación Secundaria Obligatoria || Anxiety in students from junior high-school
Alba Rodríguez
Mª Dolores Dapía
Antonio López-Castedo
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.14
Publicado:
dez. 26, 2014
páxinas
132-140
Cuestionario sobre actitudes hacia las matemáticas en futuros maestros de Educación Primaria || Questionnaire on attitudes towards mathematics in future teachers of Primary Education
Mª Cristina Naya
Carlos Soneira
Mª Dorinda Mato
Enrique de la Torre
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.11
Publicado:
dez. 26, 2014
páxinas
141-149
Validación de la versión para profesorado del BRIEF-P en una muestra escolar de Galicia (España) || Validation of the BRIEF-P teacher version in a Galician (Spain) school sample
Alberto Veleiro
Manuel Peralbo
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.75
Publicado:
dez. 1, 2014
páxinas
150-156
Resenhas
Reseña de Sobredotaçao: Respostas educativas || Review of Giftedness: Educational answers
Alfonso Barca
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.74
Publicado:
dez. 1, 2014
páxinas
157-158
Reseña de Dónde está la Educación: actividad común interna y elementos estructurales de la intervención || Review of Where’s Education: common internal activity and structural elements of intervention
Laura Touriñán-Morandeira
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.51
Publicado:
dez. 26, 2014
páxinas
159-161
Reseña de Enseñar y aprender competencias || Review of Teaching and learning competences
Francisco Manuel Morales
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.46
Publicado:
dez. 26, 2014
páxinas
162-163
Sobre el sentido psicológico de una vida. Reseña de La construcción de la persona. || About the psychological sense of a life. Review of the book: The construction of the person.
José Luis Zaccagnini
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2014.1.2.70
Publicado:
dez. 26, 2014
páxinas
164-166