Saltar rápido ao contido da páxina
Navegación principal
Contido principal
Barra lateral
Toggle navigation
Actual
Arquivos
Sobre
Sobre a Revista
Equipa Editorial
Revisores/as
Declaração Privacidade
Estatísticas de accesos
Área de autores/as
Tipos de manuscritos aceitáveis
Áreas temáticas
Linguagem inclusiva e não sexista
Ética e boas práticas
Número de autores/as
Normas para artigos
Normas para resenhas
Questões de formato
Materiais suplementares
Procedimentos
Estratégias
Como assinar
ORCID
Certificação de autoria
Submissões
Contacto
Notícias
Acesso
Pesquisar
Registo
Acesso
English
Español
Português
Página de Início
Arquivos
Vol. Extr., núm. 11 (2015) - XIII CIG-PP
Vol. Extr., núm. 11 (2015) - XIII CIG-PP
Vol. Extr., núm. 11 (2015) - XIII CIG-PP
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11
Publicado:
2015-11-25
Táboa de contidos
XIII Congreso Psicopedagogia. Área 11: NECESSIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS
Medidas de atención a la diversidad: perspectiva del equipo de orientación específico
José Domínguez-Alonso
Elia Vázquez-Varela
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.87
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
001-004
Medidas de atención a la diversidad: incidencia y concepciones desde inspección educativa
Elia Vázquez-Varela
José Domínguez-Alonso
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.88
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
005-008
La atención temprana en contextos penitenciarios en España
Leticia López-Castro
María José Buceta-Cancela
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.194
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
009-011
A musicoterapia como instrumento para mellorar a comunicación de persoas con diversidade funcional
Beatriz López
Berta Fraga
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.209
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
012-014
Actitudes de docentes y estudiantes hacia la discapacidad en la Universidade da Coruña
Jessica Garabal-Barbeira
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.220
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
015-019
Relación familia-escola: caso concreto do alumnado con Dificultades de Aprendizaje
Ana Parada-Gañete
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.221
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
020-023
Diferenciação pedagógica e a inclusão escolar em Moçambique. Um imperativo incontornável na sala de aula
Mónica Simão Mandlate
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.224
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
024-027
Calidad de vida y autodeterminación en Centros de Educación Ordinaria: Estudio de casos múltiples
Jesús Miguel Muñoz-Cantero
Luisa Losada-Puente
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.236
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
028-032
Factores mediadores en la adquisición y desarrollo de la autodeterminación en adolescentes con discapacidad intelectual
Luisa Losada-Puente
Manoel Baña-Castro
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.237
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
033-037
Alexitimia y oralidad dramatizada en las necesidades educativas especiales
Ermel Morales
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.247
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
038-042
Proposta de estimulación sensorial na contorna natural dun cativo con trastorno de espectro autista
Berta Fraga
Beatriz López
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.302
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
043-046
O debuxo como método para mellorar a comunicación nunha nena con TEA
Berta Fraga
Marta Meizoso
Beatriz López
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.304
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
047-049
Avaliação da participação das famílias no apoio prestado pelas equipas de intervenção precoce
Marta Joana Pinto
Ana Maria Serrano
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.359
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
050-053
Estudo interinstitucional das atitudes sociais em relação à inclusão no ensino superior
Cristiane Regina Xavier Fonseca-Janes
Sadao Omote
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.370
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
054-059
Educação inclusiva na Tailândia: Perspetivas de Futuros Professores
Ana Paula Loução Martins
Sasinan Sirithadakunlaphat
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.373
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
060-063
Acesso inclusivo a locais e saberes de interesse histórico cultural na cidade de Maputo, Moçambique
Benjamim Mutema Macuacua
Matilde Muocha
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.380
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
064-067
Criação e exploração de atividades interativas multimédia com um aluno portador do Síndrome de Down
Gustavo Carvalho
Manuel Meirinhos
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.410
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
068-072
A leitura em crianças prematuras com perturbações neuromotoras
Iolanda Campos-Gil
Maria Vãnia Nunes
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.462
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
073-079
Impacto de un programa de equitación terapéutica en la mejora de la psicomotricidad de niños autistas
Sonia Bouzo-González
Margarita Rosa Pino-Juste
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.513
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
080-084
Características socioafectivas de niños con altas capacidades participantes en un programa extraescolar
Gabriela López-Aymes
Nancy Vázquez
Martha Itzel Navarro
Santiago Roger Acuña
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.519
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
085-090
Necessidades Educativas Especiais e funcionamento parental: indicadores de bem-estar e suporte social
Sara Alexandre Felizardo
Esperança Jales Ribeiro
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.616
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
091-093
Inclusão e articulação educativa entre professores e pais de crianças com perturbações do autismo
Sara Alexandre Felizardo
Ana Isabel Silva
Ana Paula Cardoso
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.622
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
094-097
Teoría del Apego y Síndrome de Down: conceptos básicos y claves educativas
Yanina Guerrero
Eduardo Barca-Enríquez
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.639
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
098-102
O profesorado de apoio á atención á diversidade, profesional clave na función orientadora
Mª Montserrat Castro-Rodríguez
Ana Isabel Castro-Rodríguez
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.1093
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
103-107
A atención á diversidade como eixo na construción do labor da Orientación en Educación Primaria
María Cristina Pérez-Crego
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.1113
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
108-112
Os servizos de orientación na educación infantil e primaria en Galicia: xénese, implantación e evolución
Neves Arza
María Mar Rodríguez
DOI:
https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.11.1159
Publicado:
dez. 11, 2015
páxinas
113-116